28 maj 2007

I miss the old days with you...

Jag saknar dig som in i helvete Maria... allt vi hade! De tog slut så plötsligt. Vi hade så jävla kul! Jämt! Men ja e glad att vi fortfarande e vänner. Du kommer alltid betyda lika mkt för mig och du kommer alltid ha din enormt stora plats i mitt hjärta! Vad som än händer. Vi hade alltid så kul! Som när vi gjorde våran lite mobbade "film" när Tette var största bitchen, jag var nån jävla hippi o du va... typ normal tror ja ;D Vi tog skit många fina bilder där ute på fältet lr va de va! De va så kul! O vi muppa oss värsta o tog massa CP bilder på kvällen! Den bästa va ju där du såg ut som en gädda, tette som ett alcho lr nått o ja som värsta knarkaren ;D Men sen va de plötsligt över. De e så jävla jobbigt o se dig med dina nya kompisar. Jag ser ju o vet att du e glad men ändå på samma gång önskar jag att de va du o jag som skratta tillsamans som förr! Men de e bara att inse... då va då, nu e nu! Men ja älskar dig fortfarande lika mkt o de kommer jag alltid att göra! Du betyder skit mkt för mej bara så du vet!

Inga kommentarer: