20 maj 2007

I miss you...



Ett litet inlägg till min kära syster Melissa Lejman.
Först vill jag säga att jag saknar dej så otroligt mycket!
Jag saknar dina små mojjeryck och alla roliga saker vi gjorde.
Vi har köpt DVD:n från nyårskonserten. Jag vill lyssna på
när du pratar för att minnas din röst men de e bara så jävla jobbigt!
Det är samma sak med vår Titanic låt. Eller vad man ska kalla det.
Kollar ja på det kommer tårarna och dom e många och
tar inte slut på ett tag! När jag tänker på hur länge du ska va borta
och allt kul vi kunde gjort kommer dom me.
Två år till och det känns redan som en evighet!
Jag vill bara att du ska komma hem och stanna föralltid!
Hoppas du har de bra! Du betyder så mkt för mig och jag älskar dej syster!

http://endlessnessego.blogspot.com

Inga kommentarer: