22 juli 2007

...

Hej mitt namn är Anneli Johansson och jag bor i Jönköping. Jag är 41 år och jobbar som snickare. Jag älskar att spela fotboll och jag har 6 barn. Jag har svart hår och svarta ögon. Jag lyssnar på Hip Hop och mina idoler är HIM.





Gör såhär:

Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad = senaste bussbesöket
ålder = mammas ålder
yrke = pappas yrke
intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
hårfärg = tröjans färg
ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssnade på

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej jag heter Eva bengtsson och bor i Norrköping.Jag är 54 år och jobbar som målare.Jag älskar att sticka och Spela fotboll.Jag har tre barn och har svart hår och svarta ögon.Jag älskar Hip hop och Rnb. Mina idoler är The Bled