18 juli 2007

TakeMeAway

Har tjutit i två dar i rad nu... hela tiden. Det är så jävla svårt o fatta att Orre e borta o han kommer aldrig tillbax. Idag känns det lite bättre, har så många vänner som stöttar mig.. tack till alla er! Livet är orättvist o så kommer det alltid va men de här var bara för mycket! Oscar var bara 14 år. Lika gammal som jag. Han hade hela livet framför sig, men han fick aldrig chansen. Han hade inte gjort nått fel. Inte nått! Men ändå skulle det här hända honom ? Det kunde hänt nån gammal som ändå skulle dö när som hälst! Eller ingen alls! Han halkade, slog i huvudet i kranen och drunknade, i sitt badkar. Det är inte rätt! En sån enkel sak som kan hända vem som hälst! Varför just han !? Orättvist! Jag älsade honom så otroligt mycket. Jag kommer aldrig att glömma honom. Allt kul vi gjorde tillsamans. Kommer kännas så tomt i klassen nu utan honom. Det kommer bli skit jobbigt att börja skolan igen. Om det finns nån Gud, vilket jag inte tror så mkt på. Men Om! Då hoppas jag han ångrar det här! Det var inte rätt! :'(

Inga kommentarer: