24 augusti 2007

BodaBorg!!!

Va på BodaBorg idag! Jag trodde det skulle bli skit tråkigt men det va fan skit kul! Vi fick bara en stämpel men de spelar ingen roll va inget kul pris ändå XD Vi fick våran stämpel på världens änklaste rum som hette "farmen"! Aja! Vi försökte klara andra rummet i "uppför väggarna" eller va de hette flera tusen gånger. Sista gången när det bara var typ tio minuter kvar skulle jag, linda o TC göra den själva o se om vi klarade! Vi skulle gjort de för vi klarade de andra gångerna men då klarade inte dom andra så det sket sig. Men när vi kom in i andra rummet såg vi att några stog uppe i en tunnel o ja ba: Anna!? Va fan gör ni här ? Anna ba: Men killarna sprang ut o stänge utan oss! Vi hann inte gå ut! O då sket sig ALLT! Vi va så glada för vi ÄNTLIGEN skulle klara alla fyra rummen men så va dom där! Då va dom tvugna o springa ut o då nudda vi ju golvet ( eller dom gjorde ) O då sket sig allt ändå! FAAN! Hade inte Anna kommit med en bra anledning hade jag smällt till henne XD HAha visst e ja snäll! Men asså de va värsta svårt typ. O vi va skit glada för vi skulle få göra dehn själva o klara den! Men sen så va dom där! Hedvig va med Anna! Jag vart värsta besviken! Alla vi vart det! O Anna trodde jag blev sur på henne men jag vart inte sur på henne jag vart sur på att vi inte hann att göra alla rum! Vi hade hunnit om vi bara kört men nu hann vi inte stå i kö för o göra rummet igen! Men men. Vi fick tacosbufe till middag och glass med kolasås till efterätt :P Skit gott! Aja det var i alla fall skit kul! Skulle haft dans idag men det vart inställt så ja e lite sur :( Men jag får vänta tills nästa träning. Nu e de HELG!!! Hade så bra alla! Puss hej.

Inga kommentarer: