20 augusti 2007

DåGårManI8anDå!

Första dan efter sommarlovet idag! Från 10.00-11.20 hade vi´"minnesstund" för Orre! Vi hade ett runt litet bord framme vid kateden med en vas med tre rosa blommor i och en bild på Orre. På kateden stog det ett långt ljud i en guldig ljusstake. det var nån präst eller nått där och Alvis pappa som e nått sånt han me. Han skulle prata om sorg med oss. Det var skit jobbigt. Alla satt helt tysta och sa inte ett ord. Man såg på killarna hur jobbigt dom tyckte det var. Sen var det lunch och efter lunchen fick vi vårt nya schema, klasslistan och nått papper om betyg. Sen vart vi indelade i grupper och jag hamnade i världens sämsta :/ Vi pratade om vi skulle åka till Bodaberg på fredag eller stanna på skolan och vi bestämde att vi ska till Bodaberg. Sen fick vi sätta oss vart vi ville och så gick vi igenom papprena vi fått. Sen slutade vi! När jag kom hem gick jag upp på mitt rum för Bella va jobbig o höll på hela tin så jag gick upp istället. Sen läste jag igenom pappret om betyg. Sen råkade jag somna och efter typ en timma kom mamma upp och sa att jag skulle följa med till sörsjön och hämta bilen för att hon inte skulle behöva åka hem ensam. Vi åkte med pappa dit. Sen på vägen hem stannade vi vid Willys och jag fick en Sandwitch (Vet inte hur det stavas!) Och nu sitter jag här :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag HATAR att börja skolan igen! SKITJOBBIGT ju...

Anonym sa...

Faan vad jobbigt det var där på förmiddan .. :/ älskarej