27 februari 2008

I believed I was stronger than this

Jag är för svag. Jag kan inte bära min smärta. Jag faller sönder och jag kan inte stoppa det. Jag klar inte av det mera, allt jag byggt upp brister nu och faller. Jag kan inte kontrollera det. Jag kan inte andas ordentligt. Jag har döljt mina känslor så länge nu. Jag kunde inte ta det mera. Hur ska jag hitta ut ur det här ? Hur ska jag hitta en utväg ? Jag vill leva i verklighet igen jag vill bli mig själv. Men hur ska jag göra. Jag försöker komma på hur men när jag är såhär kan jag inte göra något annat än vara rädd. Rädd för mig själv och allt annat fast jag vet att det inte är farligt. Jag har alltid stängt allt inne, aldrig visat hur jag egentligen mår. Det känns så konstigt att jag inte klarar av det mer. Min kropp tar över jag kan inte bestämma själv. En inre röst skriker på hjälp. En röst jag stängt inne. Jag trodde jag kunde klara det själv, jag trodde aldrig att jag skulle brista men det gjorde jag. Nu väntar jag bara på att jag ska bli mig själv igen.

Inga kommentarer: