30 april 2008

Idag har jag varit i stallet med Tette o Sakina. Jag o Sakki följde med Tette dit. Jag tog hand om José det var jätte mysigt ^^ Jag sov hos Sakina och Inez inatt men jag fick gå hem ganska tidigt för mamma fick damp på mig för att jag inte gick på praon. Så hon ringde hela tiden o skrek att ja skulle hem o ja orka inte lyssna på hennes skrik i telefonen mer så ja cykla hem vid typ halv 9. Sen när jag kom hem sa Tette att vi skulle till stallet så ja ringde Sakki o fråga om hon ville följa med o de ville hon. ^^

Ikväll ska jag, Sakki, Jocke, Jonte o Alex hitta på nått. Antagligen går vi väl upp till folkets park och typ åker nått o kollar på majbrasan ;p ja vill iaf se den. Sen beror de ju på hur dax alla ska hem men ja hoppas dom me vill va där ;/ Aja.. vi ska iaf göra nått sen.

Idag fyller Jocke år ;D Grattis till dig min nöt ^^ <33 Älskar dig.

Inga kommentarer: