04 april 2008

Nu är det typ tre dagar sen ja skrev här. Eller två. Men iaf.. Igår var jag och Jenny på typ öppet hus grej på Himmelstalundsgymnasiet det var skit kul :)vi fick gå en rundtur i skolan o sen fick vi gå o kolla o så på trädgårds delen lr va man säger. Så fick vi plantera basilika o nån buske som ska bli skit stor o de fick vi ta hem sen ;P Sen va de lunch o sen gick vi till djur delen eller va man säger o så fick vi kolla på massa djur o hälsokontrollera ett marsvin :) skit kul! sen på kvällen hade vi dansträning och jag höll i träningen för Jolla e i Polen. Det gick väl rätt så okej. Det brukar va stökigare när vi inte har nån tränare.

Jocke, Jonte o Alex kom upp typ sista halvtimman för Jenny hade sagt att ja ville att dom skulle de fast ja hade inte de. x) ? Men iaf. dom kom upp o sen gick dom me mej hem o vi satt utanför mig o lyssna på musik o snacka ett tag innan ja gick in :)

I förrgår färgade jag o Tette slingor på Jenny. Dom skulle bli blonda men dom blev typ gyllenbruna ;s Men det vart skit fint. O så plugga vi hos Jenny innan me. Vi ska göra de varje onsdag. Jag, Tette, Jenny o Anna hos nån av oss. :) Vi ska försöka börja göra våra läxor x) Vi har vart sämst på de så.

Lusipher ( Nathropas bebis e värsta fettot nu ;p )

Men men.. de va de. Hej då x)

Inga kommentarer: