01 april 2008

tired...



Nathropa ( tettes kissemiss ) har fått sin efterlängtade unge nu ^^ Hon fick två fast den första dog.. ;( Men vi är jätteglada att Lusipher kom ;P Han är så söt! Jag har inte kunnat sova ordentligt nu på tre nätter det är skit jobbigt. Igår gick jag inte till skolan för att jag inte sov ett skit den natten så jag hade gått som en zombie ändå så de hade inte lönat sig att gå dit. Men idag gick jag till skolan och jag var så jävla trött så jag garva åt ALLT!! Jag var helt knäpp.
Sista lektionen fick jag värsta huvudvärken så jag fick ta en tablett men nu är det bättre.


Jag skulle vart med Jocke, Jonte o Alex idag egentligen men både Alex o Jocke är sjuka o Jonte har ja inte hört nått av så det blev inget.

Jag ska antagligen med pappa till getinge på fredag. Han skicka ett sms tidigare idag och sa att han skulle ringa nu ikväll så han ringer väl snart. Det var skit länge sen jag träffa pappa :( Men jag hoppas det blir att vi åker till han på fredag.

Det är värsta våren nu och det har vart runt 15 grader i tre dar nu ^^ värsta härligt, man blir as glad!

Inga kommentarer: