25 april 2008

VÅR



Nu är det riktig vår! Det har vart 20 grader i två dagar nu och innan det runt 15 grader i en vecka typ ^^ värsta skönt! Jag längtar till sommaren och POLSKI ;D

Imorn har SG loppis i centrum haha x) Jag ska stå med Tette, Jenny, Naida & Cecci :) Det blir säkert kul.
Jag, Tette och mamma har möblerat vardagsrummet idag och nu måste jag duscha för sen ska ja cykla o köpa jäst o nått mer va de för ja måste baka till imorn :/ Men jag orkar inte ja vill bara sitta här o lyssna på underbar musik hela dagen ^^ haha.
Menmen.. jag måste väl. Aja nu ska ja försöka slita mig från datan och musiken och ta en dusch. Vi får väl se hur det går. Ska va me Jocke, Jonte, Alex o Sakina senare så jag måste iaf duscha nån gång innan dom slutar skolan så det inte blir värsta sent sen så vi inte hinner va nått. Aja, hej då x)

Inga kommentarer: