05 juni 2008

Kubb i Folkparken



Idag städade vi först våra skåp och klassrummet i skolan sen hade vi lunch och sen åkte vi till folkparken och alla gjorde lite olika saker, vi spelade kubb :) Det var faktiskt rätt kul. Första gången iaf. Det var så jävla varmt idag så när jag kom hem sprang jag upp och bytte om till bikini och shorts ^^ Skit skönt. Sen gick jag ut och sola i typ en timma o lite till. ;p Sen stack jag till Sakki & Inez i typ 2 timmar, sen skulle dom iväg och fira någon. Så jag åkte hem men jag ska snart till dom igen :) Ska sova där, Sakki åker ju imorn till Mallorca :( Kmr inte träffa henne på 2 veckor ;o :( <3>



Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi åker till Polen ;D längtar <3


Och nu på måndag ( om 3 dagar ) åker vi till Liseberg med klassen.


Sen har vi bara skola på tisdag och då ska vi bada ^^ Sen är det sommarlov !

Inga kommentarer: