03 juni 2008

Skön dag.

Idag har jag vart i skolan. Vi hade bara HK sen efter lunch åkte vi till hörsalen och såg på "High school musical" med 9orna. Det var faktiskt bra! Sen slutade vi och vi gick och köpte glass ^^ mums! Sen när jag kom hem solade jag med Anna & Tette, skit skönt! Det var så jävla varmt idag. Jag har gått ner i vikt ^^ jag är stolt!! Haha.


Jag saknar Sakki redan. Har ju inte träffat henne idag :( låter inte långt och är väl egentligen inte det men jag är van vid att träffa henne varje dag och jag älskar henne så mkt att varje sekund utan henne känns jobbig. Ska ringa henne ikväll hade ja tänkt. Hoppas hon inte har nått emot det ^^


Nu ska jag göra klart mitt NO arbete som ja egentligen skulle lämnat in idag men ja "glömde" det hemma.


Aja... Hej då.

Inga kommentarer: