13 september 2008

is he dark enough ? enough to see your light.

idag ska jag va med macke, alle, jonte, jocke o alex :)

ska bli skojj <3
saknar älskling som faaan :( <3
vill att du ska komma hem NUUUU!!
men hoppas allt går bra för dig/er ^^
har pekingspelsgrejj imorn med dansen i mässhallen :/
får se hur det går.. kmr göra fel hela tiden xP
aja.. håll tummarna för oss!
idag ska jag ta bilder me så jag inte har sån jävla bildbrist
;P wiiiiiie!
idag får ni en bild på älsk bara för att hon e finast i världen och jag älskar henne MEST <3
Puss hej
---
jag är så glad att det här är löst nu.
hade inte låtit de gå längre asså, jag älskar er.
jag kmr aldrig släppa taget och inget ska kunna skilja oss åt.
det ska bli som förr igen, allt va så underbart ^^
jag saknar det som var men det ska bli ännu bättre :)
förlåt för allt och glöm aldrig att jag älskar er <3

1 kommentar:

Anonym sa...

fiin text därnere.. :) och jag saknade dej somfan!! <3 du är bäst bby<3 det finns ingen som du, du är vackrast i världen <3<3