30 september 2008

tisdag

Ingentyngdlyftning för mig idag :( är för förkyld för det.

såg jätte mkt fram emot träningen men e man sjuk så e man..
har inte så mkt att skriva mer än att jag saknar Sakki som FAAAAN!!! <3
och hon är dum för hon har fått dum göteborgs dialekt :'(
längtar som fan till helgen för då ska jag till henne i göteborg om det blir som vi sagt ^^
ÄLSKAR DIG MEST BBY <333333 önska du va här hos mig nu och föralltid ^^
men du har det ju bra där så de e bra och kul att veta :) <3
aja.. eftersom jag hade tråkigt igår så ritade jag en typ "tatuering" va de tänkt.
medans jag väntade på att få tvätta ur hårfärgen.. såhär blev det ^^
inte så speciellt men jag hade bara tråkigt så xP
Puss hej

höhö måste bara lägga till att jag fick världens sämsta praoplats på "Sing Tai" nån jävla resturang i stan.. ska servera. och jag har fått höra att man får ha nån blå klänning på sig :
snälla nån, rädda mig!!!

Inga kommentarer: