25 september 2008

torsdag

jag är sjuk och det suger :(
har hosta och feber, jag hatar det!
fick skolfotona igår. jag vart sämst.
visst, jag vart bättre än dom andra åren men jag vart fortfarande inte nöjd.
fast jag förväntade mig inget bra så :)
lärde mig hela the third temptation of paris med alesana på piano i förrgår
så nu spelar jag den så fort jag har tid ^^ skit kul e den!
har börjat tyngdlyftning i tisdags me :) så sjukt kul e de!
iaf.. nu ska jag nog gå o lägga mig igen. har skit ont i huvet så :/
Puss hej
-------------------------------------------------
Sakki kom hit förut och va här i några timmar :)
och nu ska jag plugga till två prov jag har imorn.
vet inte änns om jag går till skolan imorn eftersom jag är sjuk men man får väl se.
aja.. nu ska jag plugga. Puss hej igen

1 kommentar:

Anonym sa...

alltid kul oh vara me dej älsk <3