08 april 2009

7 månader

Det har vart du och jag i 7 underbara månader nu. Visst det har gått upp och ner, saker har hänt, både bra och dåliga. Men vi håller alltid ihop och min kärlek till dig är för stark för att nånting, vad som hälst, någonsin skulle kunna slita mig ifrån dig. Man har blivit sårad och man har sårat men man har också blivit lycklig och gjort den andra lycklig. Vi har varandra och det som betyder för mig och är viktigast är kärleken vi har. Jag skulle ärligt inte vara någonting utan dig idag. Jag har gett dig en så stor del av mig själv och mitt liv att allting skulle rasa om du försvann nu. Jag älskar dig så djupt och du är så viktig för mig, det får du aldrig glömma bort. Du gör mig hel och du finns alltid som ett stöd att luta sig mot när det blir svårt. Jag är dig så otroligt tacksam för allt du gör mot mig. Du gör mig till en starkare person och får mig känna saker jag aldrig kunnat föreställa mig. Jag bryr mig inte om vad nån annan tycker eller säger, huvudsaken är vad jag känner och sen spelar resten ingen roll.

Du ska veta att jag alltid kommer vara din och jag finns här i alla lägen.
Nu och föralltid!

Min aldelles egen Nana <3

1 kommentar:

Sakki sa...

föralltid din älskling <3 värmer oh läsa <3