15 april 2009

?

Vart i skolan idag då såklart... gick faktiskt rätt bra.
Fick reda på våra preliminära resultat på gymnasieansökan..
Jag kom in på min drömskola och jag är sjukt lycklig. Jag fick maxpoäng på intagningsprovet, vilket jag absolut behövde eftersom mina betyg från förra terminen inte alls är så värst bra p.g.a frånvaro.. Men det ändras totalt den här terminen. Det känns iaf skit bra och jag hoppas jag kommer in helt sen me :)

Efter skolan åkte jag till stan med lite tjejer från klassen o fika och köpte skor, sen kom Nana och vi åkte hem till mig. Sen ner på stan igen med Tette och träffa Jenny och Danne. O Karin följde me också.. vi käka glass och umgicks lite sen åkte jag och Nana hem till henne och nu ska vi sova :) Så har min dag sett ut!

Puss hej

Allt känns konstigt, allt har plötsligt vänt.
Det som kändes så bra känns nu borta och inte alls som det borde.
Jag vet inte varför, jag vet inte hur och jag vet inte när.
Men det känns konstigt och jag är förvirrad...

Inga kommentarer: