13 juni 2009

summer, summer, summer!

SOMMARLOV

Hade avslutning igår och de va fett sorgligt.. hade avslutningsfest med grillning , kul och mys hemma hos Martin sen på kvällen. Sen sov jag, Anna, Linda, Tobbe, Simone och Tessan över där o de va skit mys!
Vi gjorde en bröllopsfilm på ca.2 min på kvällen och det tog oss över en timma att få den klar xD
Fett kul va de! Jag var bruden och Martins överkast fick bli min klänning med två skärp spända i midjan ;p
Sen såg vi film och jag somnade... haha sen la vi oss och Martin masera mig massa, de va skit skönt ;D

Annas morsa kom o hämta mig och Anna imorse runt 11 och sen jag kom hem har jag inte gjort nånting typ...
Tack alla för en underbar kväll igår <3

Om några timmar åker jag till Karins farmor i svärtinge med Karin, Tette och Mirjam. Vi sover där och kmr hem imorn, ska bli nice. Va skit länge sen <3

Puss hej

Inga kommentarer: