19 september 2008

fredag

en bra dag ;D äntligen!

vi började klockan 10 med tyngdlyftning nånstans vid badhuset. det var grymt kul! jag, tette, jenny o anna ska börja me de :) första "lektionen" på tisdag ^^ längtar <33
spårvagnen strula lite på morgonen, strömmen hade
typ lagt av på 3ans linje så vi fick
vänta i typ 20 min på en buss.
så vi kom lite sent till tyngslyftningen
men bara typ 10 min :)
vi var tidiga på morgonen så vi skulle vart där lite
tidigt om inte spårvagnen hade mojjat men men xP
sen efter att vi hade åkt tillbaka till skolan, ätit lunch,
fyllt i utvecklingssamtalslapparna och haft en timma
med att göra våra egna låtar till musiken sluta vi och stack ner till stan :)
jag, anna, tette, jenny och macke va de, så träffa vi alex där me ^^
jag köpte byxor, en tjocktröja, ett linne och hårfärg :)
tette får färga på mig imorn lr nått ^^
nu är jag hemma helt själv och det är lite läskigt för de typ låter
massa konstiga ljud, e antagligen från grannen men e läskigt när man e själv xP
hoppas tette kmr hem snart så ja inte behöver va ensam mer :)

imorgon blir de bio med sakki, danne & liam :) grymt kul!
sen e de fest här hemma ;D wiiiiiiiiie!!!
hoppas på en bra dag, kväll och natt ;p <3

Inga kommentarer: