18 september 2008

and she fades away, fast.

har sjukt ont i huvudet och har hosta, det ekar i hela huvet så fort jag hostar :/

hoppade över träningen idag p.g.a det :(
macke, anna, jenny och tette gick för en stund sen till träningen.
macke o anna skulle titta på.
sakki va här innan me ^^
anna, jenny och tette hoppa omkring o hade damp när dom lyssna på musiken till lördag :)
jag har så ont i huvet så jag satt mest i soffan o skratta xP det suger att det gör så här ont ;o
iaf, nu sitter jag här och önskar att sakki vore här men de e hon ju inte så :( <3
nu har allt me lördag löst sig iaf ^^ så skönt!
morsan har stuckit till jönköping och hon drog med sig lillebrorsan me ;@ jävla fitta!!!! hatar henne!
så nu får man väl se när hon kmr hem om hon nu gör de nån jävla gång.
önskar nästan hon stannar där föralltid. vill inte se henne mer!
aja.. hoppas jag får träffa sakki mer idag och hoppas som fan att min huvudvärk går över. pallar inte ha såhär hela fucking tiden!

aja, hade bra. Puss hej

Inga kommentarer: