18 september 2008

torsdag

sämsta dagen asså.
började med att jag vaknade och hade redan då skit ont i hvuet.
sen åkte man ju till skolan och där skulle vi ha brännboll på himpafältet.
jag var inte med för att jag är förkyld och har ont i huvet-och då när jag säger det till min jävla lärare får hon största damprycket.
hon börjar slita i mina kläder för att hon tycker att jag var för bar om halsen och skulle
knäppa min tröjja mer så den drog hon upp dragkedjan på.
så tyckte hon att hon skulle dra min jacka på nått konstigt sätt så den skulle täcka halsen fast de inte går men hon hade damp och stog och slet i mina kläder iaf och jag bara stod där och kolla på alla andra som stod där och bara glodde på henne.så skrek hon ju me såklart o ba; om du går såhär och kmr o säger till mig att du är förkyld så tror ju inte jag på dig!! de måste du väll fatta! BLABLABLA!!!!! ......
sen för att jag inte va me fick jag och dom andra som inte heller va de gå tillbaka till skolan med Gunnar och läsa i våra böcker i korridoren medans han satt o snacka me två tjejer som inte va me om hur dåligt kommunen gör allting! att vi inte borde ha pekinggrej på skoltid o skit och bla bla bla.....sen åkte jag hem för att mitt huvud typ sprängs så fort jag rör på mig.vet inte va de e och varför det gör så fucking ont men det är jääävligt jobbigt!sen när jag sitter på spårvagnen kommer jag på att jag inte har några nycklar och morsan förmodligen stuckit igen och det hade hon me men som tur va hade nån lämnat nycklar för länge sen som dom glömt :) jag vill bara dööööö just nu! den här dagen SUGER!!
sry, men var tvungen att skriva av mig xP

Inga kommentarer: